Politika kvality
Vedení společnosti ZETOR Engineering s.r.o. se zavazuje osobně a v maximálním možném rozsahu poskytovat svým zákazníkům výrobky a služby, které splňují, a i překračují jejich očekávání.
Všichni zaměstnanci ZETOR Engineering s.r.o. jsou osobně zavázáni k realizaci cílů, programů a úkolů vedoucích k podpoře integrovaného systému řízení v souladu s požadavky norem ISO 9001, ČOS 051672 (AQAP 2110).
Takového cíle je možné dosáhnout jen cestou neustálého zlepšování a zefektivňovat systém management kvality jako nástroje pro řízení naší společnosti. Pro naplňování této vize uplatňujeme následující záměry a principy:
VE VZTAHU K ZÁKAZNÍKŮM
Abychom porozuměli potřebám zákazníků, je nutný osobní kontakt jak s našimi současnými, tak budoucími zákazníky
Poskytovat výrobky, které svým technickým řešením předčí očekávání zákazníkům, a to v zajištění dodání v daném termínu, kvalitě a ceně
Zajistit vysokou úroveň a dostupnost poprodejních služeb
Věnovat mimořádné úsilí uspokojování požadavků na speciální provedení vozidel využívaných pro potřeby zajištění obrany
Cíl: Překonávat očekávání zákazník
VE VZTAHU K ZAMĚSTNANCŮM
-
Vytvářet příznivé a motivující prostředí a podporovat rozvoj zaměstnanců
-
Podporovat vzdělávání a vědomosti každého zaměstnance
-
Vyžadovat zodpovědnost za dosažení stanovených pracovních záměrů
Cíl: Jen spokojení, loajální a vysoce kvalifikovaní zaměstnanci mohou vytvořit ten nejlepší produkt
VE VZTAHU K NAŠIM DODAVATELŮM
-
Jen s konkurence schopnými dodavateli a z kvalitních materiálů a komponent se dá vytvořit nejlepší produkt
-
Rozvíjení vztahů s dodavateli je nástroj sjednocení chápání požadavků na specifika výrobků
-
Přenášet plnění požadavků z našich procesů do procesů dodavatelů
Cíl: Výběr a spolupráce s těmi nejlepšími
VE VZTAHU K ZAINTERESOVANÝM STRANÁM
-
Sledovat požadavky ostatních zainteresovaných stran a reagovat na jejich požadavky
-
Mít schodu s právními předpisy a legislativou a tento soulad neustále udržovat, sledovat a ověřovat
Cíl: Být důvěryhodným partnerem na trhu
ZÁVAZEK VEDENÍ SPOLEČNOSTI
-
Vedoucí zaměstnanci společnosti jdou při zlepšování systému kvality příkladem
-
Mezi všemi spolupracovníky vytvářet vazby, které jsou založeny na etických principech, důvěře a spolupráci
-
Každý nový požadavek na změnu, je tou správnou výzvou
-
Zabezpečením a dodržováním veškerých legislativních povinností souvisejících s předmětem podnikání společnosti
Cíl: Jít příkladem
OD ZAMĚSTNANCŮ VEDENÍ SPOLEČNOSTI OČEKÁVÁ
-
Aktivní přístup k problematice přispívat ke zlepšení výrobků a kvalitě produktu
-
Vysokou odpovědností za svoji práci, která předchází chybám a důslednou kontrolou své práce
-
Týmovou práci a iniciativní přístup při dosahování cílů
Cíl: Být stále lepší
Účinnost od: 1.12.2018